Kenn B. Rasmussen styrker salgsorganet i Odense Bulldogs

Odense Bulldogs styrker nu den kommercielle organisation med ansættelsen af Kenn B. Rasmussen, der pr. 1. oktober tiltræder som Key Account Manager i klubbens salgsafdeling.

Kenn B. Rasmussen kommer med mere end 20 års erfaring fra sportens verden, hvor han senest har arbejdet med sponsorater og partnerskaber hos Sønderjyske. Med sit indgående kendskab til sponsorsalg, relationsopbygning og de kommercielle mekanismer i professionel sport, skal han være med til at løfte Bulldogs’ arbejde med både eksisterende og nye partnere.

“Vi har længe overvejet at styrke vores salgsorganisation for at kunne positionere os stærkere kommercielt – både lokalt og nationalt. Vi tror på, at hvis væksten skal fremmes, kræver det yderligere fokus og ressourcer. Med Kenn på holdet får vi en erfaren profil, som kan bidrage til at udvikle og udvide vores partnerkreds,” udtaler Odense Bulldogs’ administrerende direktør, Ole Nielsen.

Kenn B. Rasmussen ser frem til at blive en del af organisationen og til at arbejde med de mange engagerede partnere omkring klubben:
“Jeg ser virkelig frem til et godt samarbejde med hele organisationen og vores mange partnere. For mig bliver det spændende med nye udfordringer, og jeg håber at kunne bidrage til, at vi skaber vækst i salget. Jeg har arbejdet med ishockey og salg det meste af mit arbejdsliv – og da ishockey samtidig er min passion, glæder jeg mig til at bringe den erfaring i spil hos Odense Bulldogs,” siger Kenn Rasmussen.

Med ansættelsen af Kenn B. Rasmussen tager Odense Bulldogs endnu et skridt i arbejdet med at styrke klubbens kommercielle fundament og skabe langsigtet vækst.


Mason Klee på Ugens Hold