Ishockeyens abonnementsordning høster igen flotte ord

UNLIMITED HOCKEY kører stadig for fulde kanaler og er efterhånden en integreret del af livet for de danske ishockeyfans.

Abonnementsordningen blev lanceret i maj 2020 og faktisk har den - på grund af Corona - endnu ikke fået lov at leve sit helt eget liv over en længere og konstant.

Men den virker - og gør livet både nemmere og billigere for de danske ishockeyfans og klubber i forhold til tilstedeværelse i hallerne og håndtering af billetter.

Ordningen er for længst blevet opdaget ude i "den store verden", og nu er den igen med i feltet om E-handelsprisen i kategorien "bedste abonnementsordning". 

20 kandidater er tilbage i feltet til prisen som uddeles af Dansk Erhverv, hvis jury 24. marts barberer feltet ned til fem kandidater, inden det går løs med de endelige kåringer ved et stort Awardshow 19. maj. 

- Da vi lancerede UNLIMITED HOCKEY, kaldte vi det en "billetrevolution", fordi vi ikke tidligere havde set et lignende koncept i Danmark. Det har vist sig, at konceptet i den grad virker og er blevet taget godt imod af alle sportens aktører. Vi er stadig stolte over det, og glæder os til at se UNLIMITED HOCKEY blomstre for alvor, når Covid19 i en længere periode er taget ud af ligningen, siger kommerciel chef hos Danmarks Ishockey Union, Thomas Bjuring. 

- Vi er enormt stolte over at være i feltet over de 20 bedste løsninger og håber og satser benhårdt på, at juryen også kategoriserer os blandt de fem løsninger, der får mulighed for at vinde E-handelsprisen. Det vil være endnu en fjer i hatten til dansk ishockey og Metal Liga-klubberne, der med UNLIMITED HOCKEY har vist, at man sammen kan skabe holdbare løsninger. Der har ishockeyen og Metal Liga-samarbejdet en unik position i dansk sport, siger Thomas Bjuring. 

 

 


OPTAKT: Aalborg Pirates-Frederikshavn White Hawks Mark Pederson fyret i sin tyske klub