Herlev præsenterer den svenske back således:
Isak Ask leverede en stærk sæson i den gule og sorte trøje, hvor han gennem hele året bidrog med stabilitet, arbejdsomhed og solidt spil i begge ender af isen. Med sin professionelle tilgang og konstante indsats har han udviklet sig til en vigtig del af holdets defensiv.
Klubben er derfor meget tilfreds med, at Isak har valgt at fortsætte i Herlev Eagles. Hans kvaliteter på isen, kombineret med hans engagement og holdånd, gør ham til en værdifuld spiller både på og uden for banen.
- At forlænge aftalen med Isak var en vigtig prioritet for os. Han tog store skridt i sin udvikling i sidste sæson og etablerede sig som en pålidelig tovejs-back. Hans evne til at bidrage både defensivt og offensivt tilfører stor værdi til vores hold, og vi glæder os til at fortsætte arbejdet med ham, mens han tager det næste skridt i sin udvikling. Vi mener, at hans bedste hockey stadig ligger foran ham, og vi ser frem til at følge hans fortsatte udvikling og bidrag til holdets succes, siger Herlev-sportschef Guillaume Doucet.
Kontinuitet er en vigtig del af arbejdet med at bygge videre på de positive takter fra den seneste sæson, og Isak Ask bliver en vigtig brik i holdets ambitioner for 2026/27.