Også i Esbjerg har det været gang i salget af sæsonkort med det nye Unlimited-koncept.
Vestjyderne har allerede rundet tallet fra i fjor, siger direktør Peder Krogsgaard til JydskeVestkysten.
- Sidste år solgte vi 636 sæsonkort. Det var flot, men da var vi begunstiget af, at vi rykkede ind i en ny arena. Lige nu har det nye koncept været i gang i tre uger – og vi har netop rundet 700, så det er rigtig flot, siger Peder Krogsgaard til avisen.
Her vurderer Metal Ligaens kommercielle chef Thomas Bjuring også den umiddelbare succes. Det er nemlig ikke kun i Esbjerg, men i andre ligaklubber, at salget går som varmt brød.
- Jeg tror, det betyder meget, at man nu får regningen delt op. Nu skal man betale et lille beløb per måned i stedet for måske 1500-1800 kroner på en gang. Det gør, at mange unge mennesker er hoppet med på vognen – og det er virkelig glædeligt. Jo flere mennesker i hallen, jo bedre stemning, siger han til JydskeVestkysten.