Efter to sæsoner er den stærke center tilbage, hvor hans danske eventyr begyndte

Joseph Jonsson er tilbage i Herlev.

Efter to skuffende sæsoner i Sønderjyske er den stærke svenske center nu igen i Herlev Eagles fra næste sæson. Det bliver Jonssons syvende sæson i dansk ishockey: Foreløbig fire i Herlev og to i Sønderjyske.

Jonsson præsenteres således af Herlev:

"Joffe" er et velkendt ansigt i Herlev, hvor han tidligere har repræsenteret klubben med stor dedikation og professionalisme. Derfor er det en spiller, som både klubben og fansene kender godt, og som nu vender tilbage til Martinsen Arena for at trække den gule og sorte trøje over hovedet endnu en gang.

Som en stærk two-way center bidrager Joffe med kvaliteter i begge ender af banen. Hans arbejdsindsats, spilleforståelse og ansvarsfølelse gør ham til en værdifuld spiller i alle spillets facetter, samtidig med at han bidrager med erfaring og lederskab til truppen.

Tilgangen af Joseph Jonsson styrker holdets centrale akse og tilfører både stabilitet og kvalitet til gruppen. Hans alsidighed og evne til at påvirke spillet i både den offensive og defensive zone gør ham til en vigtig brik i arbejdet frem mod den kommende sæson.


Frederikshavn vil have Gustav Nielsen - og samler ind Mark Pederson bliver scout i Esbjerg Energy