Den tidligere Sønderjyske-back kan være på vej til det nordjyske
Frederikshavn White Hawks holdt informationsmøde i går, og her afslørede den nye General Manager Henrik Andersen, at vendelboerne går efter at hente den tidligere Sønderjyske-back Gustav Nielsen.
Det sker ikke uden hjælp, og derfor har frederikshavnerne kaldt til indsamling blandt fans og støtter.
Gustav Nielsen er en dynamisk og bevægelig back, der har været en af Sønderjyskes bedste backs siden han kom til Danmark i 2023/24-sæsonen og var med til at sikre sønderjyderne mesterskabet i foråret 2024.
Siden har han altså spillet for Vojens-klubben og har allerede meldt sin afgang fra klubben.
Måske bliver den nye destination Frederikshavn.
Gustav Nielsen har spillet 171 kampe i Metal Ligaen og lavet 103 point.