Fighteren har fundet en ny destination i karrieren
Gorm Topholt stopper i Frederikshavn White Hawks.
Det skriver vendelboerne i et opslag på Facebook, hvor man takker den evige fighter for de mange kampe i den hvide trøje.
Topholt har i løbet af karrieren også været i Odense, hvor han spillede et par sæsoner, inden han vendte tilbage til Frederikshavn.
- Jeg vil gerne sige tak til fansene for utrolig god støtte samt for en masse gode oplevelser i trøjen. Jeg har nydt at spille for jer. Nu venter der et nyt kapitel, siger han på sociale medier.
Til Kanal Frederikshavn siger Gorm Topholt, at han ikke har i sinde at stoppe karrieren, men derimod fortsætter et andet sted.
Det vides endnu ikke, hvor Topholt fortsætter karrieren.