Fighteren har fundet en ny destination i karrieren

Gorm Topholt stopper i Frederikshavn White Hawks.

Det skriver vendelboerne i et opslag på Facebook, hvor man takker den evige fighter for de mange kampe i den hvide trøje. 

Topholt har i løbet af karrieren også været i Odense, hvor han spillede et par sæsoner, inden han vendte tilbage til Frederikshavn. 

- Jeg vil gerne sige tak til fansene for utrolig god støtte samt for en masse gode oplevelser i trøjen. Jeg har nydt at spille for jer. Nu venter der et nyt kapitel, siger han på sociale medier.

Til Kanal Frederikshavn siger Gorm Topholt, at han ikke har i sinde at stoppe karrieren, men derimod fortsætter et andet sted. 

Det vides endnu ikke, hvor Topholt fortsætter karrieren. 


CONTINENTAL CUP: Herlev Eagles skal til Italien i november Ronny Larsen og Aalborg har ro på i dagligdagen og store ambitioner