Konceptet er med i kampen om den bedste abonnementsløsning på nettet

Dansk Erhverv Digital Handel uddeler hvert år sine E-handelspriser i 12 forskellige kategorier, og aldrig tidligere har ishockeysporten været i nærheden af det flotte awardshow, som i år afholdes i en onlineversion i begyndelsen af maj.

Men – UNLIMITED HOCKEY-konceptet – ishockey til folket på abonnement – har trods de svære omstændigheder vist sig så fremragende, at det er blevet kåret til et af de 20 bedste abonnementskoncepter. Det er det første nåleøje blandt hele 800 deltagende virksomheder.

De 20 ”for-finalister” skæres inden længe ned til fem, og derefter gives E-handelsprisen altså til vinderen 20. maj 2021.

Nomineringen skaber naturligvis stor glæde hos Metal Ligaens kommercielle chef, Thomas Bjuring, der har fået Metal Liga-klubberne med på UNLIMITED, der forhåbentlig udrulles til fulde i den kommende sæson, når der igen er fulde lægter i de danske haller.

- Jeg er stolt af, at vi sammen i dansk ishockey har været i stand til at tænke ud af boksen, og at omverdenen også har fået øje på UNLIMITED. Det giver med sikkerhed nye kommercielle muligheder til en sport, hvor sponsorer får en nærhed, en pleje og en oplevelse, som i mine øjne ikke findes andre steder i dansk topsport. At vi er med i kapløbet om E-handelsprisen er et stort skulderklap til hele Metal Ligaen, siger han.


LIVESTREAM: KVINDELANDSKAMP: Danmark-Ungarn lørdag DEN HURTIGE PAUSESTATUS: Herning Blue Fox